Nedjelja, 19.01.2020
More

    Mektić novinarima predočio završnu riječ tužiteljke

    Podijeli:

    U završnom izlaganju tužiteljke u predmetu Ružica Jukić protiv Dragana Mektića zbog klevete rečeno je da iz provedenih dokaza proizilazi jasan zaključak da je tužbeni zahtjev u cjelosti osnovan te da je nesporna činjenica da je tužiteljka potpredsjednica VSTV-a i kao takva poznata javna ličnost, kao što je i ministar sigurnosti BiH.

    U završnom izlaganju tužiteljka je navela da je tuženi Dragan Mektić izrekao neistinite tvrdnje u dijaloškoj emisiji ‘Pošteno’ na FTV i na konferenciji za štampu, koje je advokata tužiteljice taksativno nabrojao.

    Između ostalog, Mektić je kazao da je Ružica Jukić frizerka, da ne poznaje zakone i da je nekompetentna za vršenje funkcije na kojoj se nalazi, da je na ime dnevnica naplatila 65.000 KM, da se na poziciji potpredsjednice VSTV-a našla isključivo zbog slabosti sistema, da joj je v.d. glavnog tužioca Tužilaštva BiH Gordana Tadić rodica koju ona samo po tom osnovu štiti i zloupotrebljava rodbinske veze kako bi prikrila kriminal itd.

    Navedeno je da je tuženi sam dokazao osnovanost svih činjenica na kojima je zasnovan tužbeni zahtjev, te da je u svom iskazu prilikom saslušanja u svojstvu parnične stranke, sam potvrdio sve činjenične navode iz tužbe.

    “Kada ministar sigurnosti BiH daje izjave za medije, onda takve izjave radi ozbiljnosti i kvalifikovanosti moraju biti zasnovane na konkretnim činjenicama za koje postoje dokazi, a izjave o nečijoj kvalifikovanosti za obavljanje određene funkcije moraju pretpostavljati znanje o zakonskim pretpostavkama o uslovima da se određena ličnost imenuje na određenu poziciju”, navedeno je u završnim riječima tužiteljice.

    Tužiteljka je predložila da sud u cjelosti usvoji postavljeni tužbeni zahtjev i obaveže tuženog na naknadu troškova postupka.

    Podijeli:

    Izdvojene vijesti

    Podmetnuli mu 80.000 dolara, moraju da plate 5.000 KM

    Radio-televizija Republike Srpske i bivši urednik informativnog programa javnog servisa Siniša Mihailović moraju da plate 5.000 maraka novinaru BN televizije Vladimiru Kovačeviću zbog klevete. Prvostepenu...

    Eko fond “obasjao” MG Sunce

    Novembra mjeseca prošle godine Fond za zaštitu životne sredine i energetsku efikasnost Republike Srpske donio je odluku o dodjeli finansijskih sredstava (ukupno tri i po...

    Elektrokrajina nezakonito reklamira privatna preduzeća, krivične prijave protiv odgovornih

    U septembru mjesecu prošle godine, javno preduzeće "Elektrokrajina" je uz račune za električnu energiju distribuiralo i letke fondacije "Djeca nam se rađala", u kojoj...

    POVEZANE VIJESTI