Petak, 17.01.2020
More
    Početna Vijesti

    Iz štaba Donalda Trampa demantovali intervju za srpski Nedeljnik

    Podijeli:

    Menadžer kampanje Donalda Trampa za saveznu državu Indijana izjavila je da je srpski magazin lažirao intervju sa njihovim kandidatom za predsjednika SAD.

    tramp-nedeljnik

    Član tima za kampanju Donalda Trampa rekao je da je srpski magazin lažirao intervju u kome je Tramp uputio izvinjenje Srbiji za NATO bombardovanje.

    Magazin Nedeljnik pustio je odlomke intervjua sa Trampom, navodno, preko Trampove savjetnice Suzane Rajder Javorovski, više Trampove savjetnice i menažera za kampanju u saveznoj državi Indijana.

    Magazin je objavio:

    “Bombardovanje Srba koji su bili naši savjetnici u oba svjetska rata je bila velika greška. Srbi su veoma dobri ljudi. Nažalost, Klintonova administracija donijela im je mnogo nesreće, čitavom Balkanu, gdje su stvorili haos.”

    Javorovski je rekla kako se intervju nikada nije dogodio.

    “Nije bilo nikakvog intervjua Donalda Trampa vezanog za Srbiju. Ne znam otkuda je to došlo. Nikada nisam posredovala nikakvoj vrsti intervjua sa srpskim reporterom.”

    Takođe je rekla da je nedavno srela čovjeka srpskog porijekla na dobrotvornoj večeri, koji je izrazio interesovanje za podršku kampanji. Ona je proslijedila ove navode i kaže da je možda to uticalo da se stvore informacije o lažnom intervjuu.

    Javorovski je razgovarala sa portparolom kampanje Donalda Trampa, Hop Hiksom, gdje su odlučili da u javnost puste demanti u vezi navodnog intervjua.

    Članovi tima Donalda Trampa su nazvali intervju prevarom i kritikovali magazin da se htio okoristiti tom informacijom.

    “Gospodin Tramp nikada nije dao intervju za srpski Nedeljnik, niti je takav razgovor vođen preko menadžera kampanje za saveznu državu Indijanu. To je obmana i radujemo se budućim izvinjenjima od strane učesnika”, rekao je Trampov portparol Džejson Miler.

    Magazin “Politiko” je bezuspješno pokušavao da dođe do uredništva “Nedeljnika”.

    “Buzzfeed News” je citirao glavnog urednika “Nedeljnika” Marka Prelevića koji je objasnio porijeklo intervjua: “Uspostavili smo kontakt sa administracijom Donalda Trampa preko gospodina Vladimira Rajčića, Srbina iz Amerike koji je blizak nekim Trampovim sardnicima. Pritom smo upitali da pošaljemo pitanja i nakon nekoliko nedjelja dobili smo odgovore Suzane Rajder Javorovski putem mejla.”

    Podijeli:

    Izdvojene vijesti

    Podmetnuli mu 80.000 dolara, moraju da plate 5.000 KM

    Radio-televizija Republike Srpske i bivši urednik informativnog programa javnog servisa Siniša Mihailović moraju da plate 5.000 maraka novinaru BN televizije Vladimiru Kovačeviću zbog klevete. Prvostepenu...

    Eko fond “obasjao” MG Sunce

    Novembra mjeseca prošle godine Fond za zaštitu životne sredine i energetsku efikasnost Republike Srpske donio je odluku o dodjeli finansijskih sredstava (ukupno tri i po...

    Elektrokrajina nezakonito reklamira privatna preduzeća, krivične prijave protiv odgovornih

    U septembru mjesecu prošle godine, javno preduzeće "Elektrokrajina" je uz račune za električnu energiju distribuiralo i letke fondacije "Djeca nam se rađala", u kojoj...

    POVEZANE VIJESTI