Subota, 18.01.2020
More

    Marko Knežević se sumnjiči za iskorištavanje djece za pornografiju, navođenje djeteta na prostituciju i neovlašteno fotografisanje

    Podijeli:

    M. K. (38) se tereti da je počinio krivična djela iskorištavanje djece za pornografiju, navođenje djeteta na prostituciju i neovlašteno fotografisanje.

    Kako saznaju “Novosti”, M. K. se tereti da je imao seksualne odnose s dvije djevojke, od kojih je jedna bila maloljetna, navodno je imala 17 godina. Cijelu “akciju” osumnjičeni je snimao, da bi potom video-klipove njihovog seksa okačio na pornografski veb-sajt.

    – Sve se odigravalo u jednom motelu na području Gradiške. Nije bilo nikakve prisile. Djevojke su pristale na seksualni odnos sa osumnjičenim, koji im je za tu uslugu platio. Potom je snimke njihovog seksa okačio na pornografski veb-sajt – navodi izvor blizak istrazi.

    Upravo su ti snimci bili polazna osnova za pokretanje istrage. Ubrzo je utvrđen identitet djevojaka i ispostavilo se da jedna od njih maloljetna. Jedna žrtva je, kako se nezvanično saznaje, tvrdila da uopšte nije znala da su njihovi odnosi snimljeni.

    Osumnjičeni M. K. je predat OJT u Banjaluci uz izvještaj o počinjenim krivičnim djelima. U tužilaštvu navode da su djela počinjena tokom 2017. i 2018. godine na štetu M. Č. i M. B. Nakon saslušanja, tužilaštvo je zatražilo da se osumnjičenom M. K. odredi jednomesečni pritvor.

    – Pritvor je zatražen zbog bojazni da bi boravkom na slobodi osumnjičeni mogao ometati krivični postupak uticajem na svjedoke, te zbog same težine krivičnog djela i takozvanog uznemirenja javnosti – saopštila je rukovodilac odnosa s javnošću OJT Banjaluka Maja Đaković Vidović.

    Međutim, sudija za prethodni postupak Osnovnog suda u Banjaluci je odbio prijedlog tužilaštva i M. K. je pušten da se brani sa slobode.

    Kako Moja Hercegovina saznaje, riječ je o Marku Kneževiću, jednom od vlasnika poznate firme “Knežević Entering” i predsjedniku Udruženja “Misli dobro” iz Banjaluke.

    Podijeli:

    Izdvojene vijesti

    Podmetnuli mu 80.000 dolara, moraju da plate 5.000 KM

    Radio-televizija Republike Srpske i bivši urednik informativnog programa javnog servisa Siniša Mihailović moraju da plate 5.000 maraka novinaru BN televizije Vladimiru Kovačeviću zbog klevete. Prvostepenu...

    Eko fond “obasjao” MG Sunce

    Novembra mjeseca prošle godine Fond za zaštitu životne sredine i energetsku efikasnost Republike Srpske donio je odluku o dodjeli finansijskih sredstava (ukupno tri i po...

    Elektrokrajina nezakonito reklamira privatna preduzeća, krivične prijave protiv odgovornih

    U septembru mjesecu prošle godine, javno preduzeće "Elektrokrajina" je uz račune za električnu energiju distribuiralo i letke fondacije "Djeca nam se rađala", u kojoj...

    POVEZANE VIJESTI